2013年11月21日 星期四

種蕃茄唔等於種好蕃茄

今日係Google搜尋農莊的資深農夫,嚇左一跳,佢原來真係好有經驗同實力。點解我會用原來,其實我在今天Google前就已經感覺他很厲害。

我這兩天到農莊,其中一樣最主要的工作就是修剪蕃茄的側芽和多餘的葉。他告訴我,很多農夫種蕃茄都不會花時間打理,因為蕃茄不打理也會結出果子。然後佢好型咁講,「我種野,係用心機去種,唔會求其」。

親身跟佢學習如何打理蕃茄,我先知道要種出一個好的蕃茄一D都唔易。市面上常見的有機蕃茄,多數都唔會種到全熟先賣,據他說,因為其他農夫怕不夠養份,水份太多會爆。所以他每一顆蕃茄都會透過剪側芽,及將底部的葉子剪去,保留養份。點解要剪底部的葉子?因為蕃茄長高後,底部的葉就會減小進行光合作用的機會,所以剪去它們可減少養份流失。

剪剪葉聽落好簡單,但係原來剪葉同做手術一樣,要做好消毒!有機農莊因為不會使用高劑量農藥,所以久而久之,就有機會出現疾病。所以,每修剪一顆農作物之前,都必須將剪刀高溫消毒,避免將病菌帶給其他農作物。

咁你明我點解話種蕃茄唔等於種好蕃茄啦?跟呢位農夫學野,我真係獲益良多,黎緊的日子,要好好珍惜機會,努力學習!

沒有留言:

張貼留言